22 მარტს მოხდა სამუშაო ჯგუფის შეხვედრა სოფელ ხორნაბუჯის საჯარო სკოლაში ფასილიტატორ ნინო დევრისაშვილის ხელმძღვანელობით.
მიზანი: 1. რეფლექსია ჩატარებულ გაკვეთილთან დაკავშირებით 1 სთ 30 წთ
2. საკუთარი პრაქტიკისა და გამოცდილების შეფასება 1 სთ 30 წთ
ვიმუშავეთ წყვილებში,გავუზიარეთ თვითშეფასების კითხვარში (ფორმა1) წარმოდგენილ ინფორმაციაზე, გამოვყავით პედაგოგიური პრაქტიკის ძლიერი და გასაუმჯობესებელი მხარეები.
ერთმანეთს გავაცანით რეფლექსიის ფორმები (ფორმა 2 და ფორმა 3). ვისაუბრეთ რა იყო წარმატებული და რა ნაკლებად წარმატებული.გავაანალიზეთ შეფასების კომპონენტები.მივეცით ერთმანეთს რეკომენდაციები სირთულეების გადაჭრის სხვა გზების შესახებ.შევავსეთ ცხრილი # 1 გვ63 მოდული 2 მასალებიდან.
შემდეგ ვიმუშავეთ ჯგუფებში. შევარჩიეთ წასაკითხი მასალა და გაცნობის მერე ვუპასუხეთ კითხვებს. 1. რა იყო მნიშვნელოვანი და რატომ? 2. რას გამოიყენებთ პრაქტიკაში. მოვაწყეთ პრეზენტაცია. შევავსეთ გასასვლელი ბილეთი კითხვარით : ჩემთვის სიახლეს წარმოადგენდა... 2. ჩემთვის ბუნდოვანი დარჩა 3. ჩემს პრაქტიკაში ვიყენებ აქტივობებს....
მიზანი: 1. რეფლექსია ჩატარებულ გაკვეთილთან დაკავშირებით 1 სთ 30 წთ
2. საკუთარი პრაქტიკისა და გამოცდილების შეფასება 1 სთ 30 წთ
ვიმუშავეთ წყვილებში,გავუზიარეთ თვითშეფასების კითხვარში (ფორმა1) წარმოდგენილ ინფორმაციაზე, გამოვყავით პედაგოგიური პრაქტიკის ძლიერი და გასაუმჯობესებელი მხარეები.
ერთმანეთს გავაცანით რეფლექსიის ფორმები (ფორმა 2 და ფორმა 3). ვისაუბრეთ რა იყო წარმატებული და რა ნაკლებად წარმატებული.გავაანალიზეთ შეფასების კომპონენტები.მივეცით ერთმანეთს რეკომენდაციები სირთულეების გადაჭრის სხვა გზების შესახებ.შევავსეთ ცხრილი # 1 გვ63 მოდული 2 მასალებიდან.
შემდეგ ვიმუშავეთ ჯგუფებში. შევარჩიეთ წასაკითხი მასალა და გაცნობის მერე ვუპასუხეთ კითხვებს. 1. რა იყო მნიშვნელოვანი და რატომ? 2. რას გამოიყენებთ პრაქტიკაში. მოვაწყეთ პრეზენტაცია. შევავსეთ გასასვლელი ბილეთი კითხვარით : ჩემთვის სიახლეს წარმოადგენდა... 2. ჩემთვის ბუნდოვანი დარჩა 3. ჩემს პრაქტიკაში ვიყენებ აქტივობებს....
Комментариев нет:
Отправить комментарий