2018 წლის 14 მარტს შედგა მათემატიკოსების ჯგუფის შეხვედრა.
მიზანი: 1. რეფლექსია ტრენინგზე განხილულ საკითხებთან დაკავშირებით 1 სთ 30 წთ
2. გაკვეთილის გეგმების განხილვა-გაუმჯობესება 1 სთ 30 წთ
სასწავლო ჯგუფის შეხვედრა დავიწყეთ ტრენინგის საკვანძო საკითხების შესახებ რეფლექსიით.ვუპასუხეთ წინასატრენინგო დავალებებში მოცემულ კითხვებს.ვიმუშავეთ "ორმაგი ჩანაწერების დღიურზე" და შევუდარეთ ტრენინგამდე და ტრენინგის შემდეგ ჩანაწერების დღიურს. ვიმსჯელეთ განსხვავებებზე.
ვისაუბრეთ ჯონ ელიოტის ექსპერიმენტის შესახებ. ავღნიშნეთ,რომ მნიშვნება არა აქვს მოსწავლის რელიგიურ,სოციალურ,ჯანმრთელობის,ასაკობრივ ასპექტს,რადგან ყველა თანასწორია და იმსახურებს ყურადღებას და სიყვარულს როგორც თანატოლების,ოჯახის წევრებისა და მასწავლებლების მხრიდან.
განვიხილეთ მოდული 2 საშინაო დავალება, გაკვეთილის გეგმა მათემატიკაში,რომელიც სწავლების ახალი მიდგომებით დავგეგმეთ,მოვისმინეთ კოლეგების უკუკავშირი გეგმასთან დაკავშირებით.ყურადღება გავამახვილეთ აქტივობების მრავალფეროვნებაზე და განმსაზღვრელ-განმავითარებელი შეფასების როლზე. განვიხილეთ თვითშეფასების კითხვარი( ფორმა1) და რეფლექსიის ფორმები( ფორმა2 და ფორმა3) სატრენინგო მასალები გვ.59 - 62
მიზანი: 1. რეფლექსია ტრენინგზე განხილულ საკითხებთან დაკავშირებით 1 სთ 30 წთ
2. გაკვეთილის გეგმების განხილვა-გაუმჯობესება 1 სთ 30 წთ
სასწავლო ჯგუფის შეხვედრა დავიწყეთ ტრენინგის საკვანძო საკითხების შესახებ რეფლექსიით.ვუპასუხეთ წინასატრენინგო დავალებებში მოცემულ კითხვებს.ვიმუშავეთ "ორმაგი ჩანაწერების დღიურზე" და შევუდარეთ ტრენინგამდე და ტრენინგის შემდეგ ჩანაწერების დღიურს. ვიმსჯელეთ განსხვავებებზე.
ვისაუბრეთ ჯონ ელიოტის ექსპერიმენტის შესახებ. ავღნიშნეთ,რომ მნიშვნება არა აქვს მოსწავლის რელიგიურ,სოციალურ,ჯანმრთელობის,ასაკობრივ ასპექტს,რადგან ყველა თანასწორია და იმსახურებს ყურადღებას და სიყვარულს როგორც თანატოლების,ოჯახის წევრებისა და მასწავლებლების მხრიდან.
განვიხილეთ მოდული 2 საშინაო დავალება, გაკვეთილის გეგმა მათემატიკაში,რომელიც სწავლების ახალი მიდგომებით დავგეგმეთ,მოვისმინეთ კოლეგების უკუკავშირი გეგმასთან დაკავშირებით.ყურადღება გავამახვილეთ აქტივობების მრავალფეროვნებაზე და განმსაზღვრელ-განმავითარებელი შეფასების როლზე. განვიხილეთ თვითშეფასების კითხვარი( ფორმა1) და რეფლექსიის ფორმები( ფორმა2 და ფორმა3) სატრენინგო მასალები გვ.59 - 62
Комментариев нет:
Отправить комментарий