Страницы

მოდ 4 სამუშაო შეხვედრა 2

2018 წლის  22 ნოემბერს ჩავატარეთ მოდული 4  სამუშაო შეხვედრა 2.
აქტივობა 1. მასწავლებელთა სამუშაო ჯგუფის შეხვედრების რეფლექსია დრო 1 სთ.
მცირე ჯგუფებში ვიმუშავეთ " რაფთ" ინსტრუმენტის გამოყენებით გავაკეთეთ რეფლექსია სამუშაო ჯგუფებთან დაკავშირებით.


ჯგუფებმა ავირჩიეთ პოზიცია ნასწავლებელი,დირექტორი,ასევე აუდიტორია,რომელშიც მასწვლებლები არიან. მოვამზადეთ პრეზენტაცია,მიმართვა და განცხადება. სამუშაო შეხვედრების სარგებლის განხილვის დროს გავითვალისწინეთ ყველა მონაწილის მოსაზრება. წარვუდგინეთ ნამუშევარი ჯგუფს და მოვუსმინეთ სხვა ჯგუფსაც.
აქტივობა 2. სამუშაო ჯგუფების შეხვედრებთან დაკავშირებული საუკეთესო საერთაშორისო პრაქტიკის ქართულ რეალობასთან შედარება და ანალიზი. 30 წთ.
youtube.com/wotch?y=rMDfvi9 bix0 ვუყურეთ ვიდეოს და ვუპასუხეთ კითხვებს:
1.რა არის სამუშაო შეხვედრის მიზანი? 2. რა ტიპის ჯგუფებში მუშაობენ მასწავლებლები?
3 რა არის სამუშაო შეხვედრის თემა? 4.როგორ უკავშირდება სამუშაო შეხვედრის თემა მიზანს? 5. რა არის ამ კონკრეტული თემის არჩევის საფუძველი? 6. როგორია დამოკიდებულება გუნდური მუშაობის მიმართ? 7. რა პრინციპებს იყენებენ დაგეგმვისას?რა განსხვავებაა და მსგავსება მათ დაგეგმილ გაკვეთილებს შორის? 8. რა მიზნით იყენებენ გასასვლელ ბილეთებს? 9. რა არის გაკვეთილის შემდგომი შეხვედრის მიზანი?10. მიზანშეწონილად მიგაჩნიათ თუ არა იგივე გამოცდილების გაზიარება თქვენ პრაქტიკაში ასეთივე ფორმით?
აქტივობა 3. სასწავლო სოციალური ქსელის edmodo გაცნობა,ჯგუფის შექმნა და გაწევრიანება.
აქტივობა 4. სახვადასხვა ტიპის სამუშაო ჯგუფების მუშაობის დადებითი და უარყოფითი მხარეების განსაზღვრა და პირად გამოცდილებაზე მორგება.
ვისაუბრეთ ჯგუფების მუშაობის დადებით მხარეებზე და მოვახდინეთ სამუშაო ჯგუფების რანჟირება პროდუქტიულობის მიხედვით 1 დან 5 მდე.ვიმსჯელეთ, რომელი ტიპის ჯგუფებში ვამჯობინებდით მუშაობას და რატომ?სკოლათშორისი,შიდასასკოლო საგნობრივი,შიდასასკოლო ინტეგრირებული,ელექტრონული ედმოდო,შერეული ედმოდო  ჯგუფები.
აქტივობა 5. დავგეგმეთ მომავალი სამუშაო შეხვედრების გრაფიკი(იანვარი-ივნისი) 40 წთ



Комментариев нет:

Отправить комментарий